The Mob Prank

Simple, clever and bordering on cruel.

19 comments:

  1. HAHAH LOVED THIS
    -bri

    ReplyDelete
  2. This made me laugh so hard!!

    ReplyDelete
  3. hahaha i love love love the last one!

    ReplyDelete
  4. hahaha probably the funniest thing i've seen on this site =^_^=

    ReplyDelete
  5. :P being caught by a mob can be terrifying. I was once in San Sebastián/Donostia in Spain during the city's anual festival, and I almost got caught in a conflict between separatists and the police. I was able to hide in a café and outside people chanted and shouted and a few chairs were thrown around, but even if nothing else happened it was frightening.

    ReplyDelete
  6. LMFAO!!!! RUN! HE'S GODDA GUN! xD

    ReplyDelete
  7. omg, this is my new favorite thing!

    ReplyDelete
  8. Made me laugh. I love it! : D

    ReplyDelete
  9. LOVE IT!!! very clever. i wanna try something like this! lol

    ReplyDelete
  10. I love how the first guy is totally unfazed at the mayhem. Just walks on, ignoring the mob.

    ReplyDelete
  11. This was done on a British show called Trigger Happy TV. It's one of my favorites :D

    ReplyDelete
  12. I wanna do this with my friends!! xD must be sooo awesome!!

    ReplyDelete
  13. Lmfao, man.. I gotta admit, that looks like fun but scary!

    ReplyDelete
  14. the guy in the suit on 1:20 looks like someone took his wallet, or his underwear

    ReplyDelete
  15. What made yhem come together?

    ReplyDelete
  16. Them crazy-ass Japs. Dude, Nihonjin know how to freaking PAR-TAY. If I got caught in that mob, I'd ask to join... you know, after I changed my undies.

    ReplyDelete
  17. nearly the the best from japan!
    I love this prank!

    ReplyDelete
  18. This is my favorite prank! Remindes me of improv everywhere~
    (^O^☆♪

    ReplyDelete
  19. Lol I'd give anything to know what the guy at 1:00 is thinking.

    ReplyDelete